تاریخ یوونتوس آرشیو خبر ها
افشای مکالمات میلانی ها با داوران ! به میلانی ها اخطار نده زیرا یک شنبه با یووه بازی داریم

افشای مکالمات میلانی ها با داوران ! به میلانی ها اخطار نده زیرا یک شنبه با یووه بازی داریم

زمان زیادی از داستان کالچوپولی و سقوط تیم یوونتوس به رقابت های سری ب ایتالیا می گذرد ولی لوچانو موجی و تیم حقوقی یوونتوس همچنان پیگیر این موضوع هستند تا حق از دست رفته ی خود را بازگردانند و در این میان موجی مدیر اسبق یووه، خبرهای جدیدی دارد.

 

در ادامه مکالمه های شنود شده را مشاهده خواهید کرد که توسط لوچانو موجی منتشر شده است.

 

فیورنتینا_میلان، 30 آوریل 2005؛ مکالمۀ لئوناردو مآنی با ماسیمو دسانتیس (داور) :

 

مآنی: واسه این دارم بهت زنگ میزنم (که کلاً همچین کاری ممنوع بود) تا بگم 3 تا بازیکن در خطر محرومیت داریم؛ روی کاستا، نستا و سیدورف. بهشون اخطار نده چون یکشنبه با یووه تو میلان بازی داریم.

 

موجی گفت: دسانتیس نه تنها این مکالمه را گزارش نمی کند، بلکه یک پنالتی واضح به نفع فیورنتینا (خطای پانکارو بر روی پاتزینی) را نمی گیرد و حتی به این موارد هم بسنده نکرده و یک روز بعد شخصاً به مآنی زنگ می زند.

 

1 می 2005؛ مکالمۀ دسانتیس (داور) 2 با مآنی 1:

 

دسانتیس: (حتماً) دیده ای که من موفق شدم در مورد یووه، (نوعی) سکوت خبری رسانه ها رو موجب بشم، چیزی که هیچکس تو تاریخ فوتبال موفق به انجامش نشده بود.

 

مآنی: تو یه دوست (واقعی) هستی، (حتماً) به «رئیس» اطلاع میدم!

 

موجی گفته دسانتیس آن فصل 4 بار برای یووه سوت زد که نتیجه ی آن 3 باخت یووه و 1 تساوی بود؛ دو شکست برابر اینتر و 1 تساوی 2‐2 با پارما و همچنین یک باخت به پالرمو.

 

همچنین گفته می شود:

 

میلان تنها تیمی بود که مدیر ویژۀ روابط با داوران داشت. فعالیت این شخص روابط خوب با داوران بود. مگر روابط با داوران غیرقانونی نبود؟ مآنی در جریان موراتوپولی، فقط به 2.5 سال محکوم شد! دلیل فرستاده نشدن میلان به سری بی؟ گفته می شود مآنی مستقل کار می کرده و میلان اطلاعی از اعمالش نداشته است.

 
ارسالی توسط فراز بزرگ نیا


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: